tirsdag, april 17, 2007

En uge i Mette Moestrups liv

1. Jeg kan sidde en hel dag og tænke over ordet 'ladyboys', og hvad det ord siger om den måde, vi opfatter kønnet på.« Lyriker Mette Moestrup til Information.

2. Jeg kan sidde en hel dag og tænke over ordet 'kvindelist', og hvad det ord siger om den måde, vi opfatter kønnet på.« Lyriker Mette Moestrup til Information.

3. Jeg kan sidde en hel dag og tænke over ordet 'kvindelig udgang', og hvad de ord siger om den måde, vi opfatter kønnet på.« Lyriker Mette Moestrup til Information.

4. Jeg kan sidde en hel dag og tænke over ordet 'dørmåtte', og hvad det ord siger om den måde, vi opfatter kønnet på.« Lyriker Mette Moestrup til Information.

5. Jeg kan sidde en hel dag og tænke over ordet ''kingsize", og hvad det ord siger om den måde, vi opfatter kønnet på.« Lyriker Mette Moestrup til Information.

6. Jeg kan sidde en hel dag og tænke over ordene 'kønnet befrugtning', og hvad de ord siger om den måde, vi opfatter kønnet på.« Lyriker Mette Moestrup til Information.

7. Jeg kan sidde en hel dag og tænke over ordet 'herreværelse', og hvad det ord siger om den måde, vi opfatter kønnet på.« Lyriker Mette Moestrup til Information.

1 Comments:

Blogger jens jacob toftegaard said...

og jeg kan sidde en hel time og undre mig over ordet svaber og hvad det siger om hvordan vi opfatter koennet - det rengoerende koen, ikke mindst

9:46 AM  

Send en kommentar

<< Home